o5M blogja

A blogom sok mindenről szól, igazából egy kategóriába sem tudnám besorolni. A belőlem ömlő gondolatok tárhelye ez. Ha érdekel az én látáspontom, vagy meg akarsz ismerni, akkor olvasd!

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Gratula... MEGCSINÁLTUK!

2010.04.17. 16:33 | o5M -> Bradács András | Szólj hozzá!

Hétfőn már vártam, hogy mi lesz... Azt hittem az embereknek lesz eszük. Hát nem volt. Vasárnap direkt nem mentem el szavazni. Nem azért, hogy később pofázzak, h akárkit választottak, mind szar. Csak egyszerűen nem tudtam kire szavazni. Nem néztem meg a pártok programjait, mert ezt is sokan mondták, hogy érdemes az alapján dönteni. De nem, én Old Spice-politikát folytatok: "Bizonyíték kell, nem ígéret!" Ezek után ha valaki még azt meri mondani nekem, hogy ne szóljak egy szót sem, mert nem mentem el szavazni, és ezek után ne dumáljak, akkor annak én ordítom le a fejét, hogy TE FOGD BE A SZÁDAT, aki volt olyan hülye, hogy olyanokra szavazott ismét akik oda rakták az országot ahol van.

Ismét bebizonyosodott: az emberek BIRKÁK! Egy ember után megy mindenki, egyszerűen, az ígéretekre rábólogatnak, hiába megéltek már egy szar rendszert, hiába látták, hogy mi volt eddig. Valamiö felsőbb hatalom irányítására van szorulva mindenki, ahogyan azt már megírta Madách "Az ember tragédiá"-jában, vagy Hitler a Mein Kampf-ban.... Mikor tanulunk meg a sarkunkra állni? Mikor tanulunk meg gondolkozni? Mikor tanulunk meg tanulni? Mikor mikor?

Voltak programok is (pl. a Napiszaron, vagy az Izé.hu-n ha yol emléxem) aminek az volt a lényege, hogy férfi nemiszervvel (eredeti szövegkörnyezetben: Tavasszal szavazz fasszal) szavazzunk, vagy szavazz a napiszarra. Sztem ez sem megoldás, ugyanis a szavazólap összefirkálása eléggé gyerekes és ugyancsak az éretlenségre utaló dolog. Viszont még mindig előrébbre tenném őket, mint azokat, akik akármelyik pártra szavaztak.

A legegyszerűbb megoldás az lett volna, ha senki nem megy el szavazni, hanem az Országház elé megy és értelmes tüntetés keretei között kinyílvánítja véleményét, és leváltja az egész paraszt pártrendszert, elfogja azokat akik eddig a népet rabolták, kötelezik minden vagyonuk feladására, még a gyerekeiktől is, rokonoktól is, és kifizetik belőle az ország adósságait.

Ebben az országban akkor történik valami, ha mi csináljuk. Ha olyanok kezébe adjuk, akik eddig is etettek minket, akkor nem lesz semmi. DE KEDVES MAGYARORSZÁG? MEGCSINÁLTAD! Ezek után 1x halljam meg, hogy valaki leszólja a romákat, hogy milyen szinten vannak. A MAGYAROK MILYEN SZINTEN VANNAK? SEHOL... Ugyanolyan gyökerek mint a többiek... Ennyit erről...

A bejegyzés trackback címe:

https://o5msblog.blog.hu/api/trackback/id/tr641929574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása