o5M blogja

A blogom sok mindenről szól, igazából egy kategóriába sem tudnám besorolni. A belőlem ömlő gondolatok tárhelye ez. Ha érdekel az én látáspontom, vagy meg akarsz ismerni, akkor olvasd!

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Ki is vagyok?

2010.03.15. 13:27 | o5M -> Bradács András | Szólj hozzá!

Hello! Ebben a bejegyzésben megtudhatod, hogy ki vagyok.

A nevem o5M, eredetileg Bradács András. '91-ben születtem BP-n. Még elég kicsi voltam amikor a szüleimmel leköltöztünk falura. Azóta itt élünk. Általánosba Ozorára jártam az Illyés Gyula Ált. Iskolába, majd 2002 környékén átmentem a Tamási Würtz Ádám Ált. Iskolába. Jelenleg Szekszárdon végzős informatikai szakmacsoportos vagyok. A kedves kormánynak köszönhetően elmondhatom, hogy 5 év alatt 3 külön iskolába jártam: amikor Szekszárdra kerültem, akkor Ady Endre Szakközép volt, majd Szent László Középiskolává változtunk, végül most SZLTISZK lettünk.:D

Gondolkodásomban nagy mértékben közrejátszik a zene. Egyaránt hallgatom és csinálom is. Lényegében mindenféle zenét meghallgatok (főleg az élőzenét), kedvencem a rap, rock, d'n'b, viszont a "modern tánczenét" ki nem állhatom. A lényeg, h az adott zenének legyen valami értelmi tartalma. 2005ben, apám halála után kezdtem el szövegírással foglalkozni. Már előtte is írogattam verseket (úgy 8-10 éves korom óta), de ez volt az az időszak amikor nekiálltam komolyabban foglalkozni ezekkel a dolgokkal. 2007ben alapítottuk meg haverommal a The GanG nevű együttest, majd nemsokára már 3 tagúak lettünk. Bár ez a formáció nem volt túl hosszú életű, de sikerült néhány számot összehoznunk. Ezek még elég gagyik lettek, de minden kezdet nehéz... 2008ban Mr. B. kivált, de BH és én tovább folytattuk/folytatjuk azt amit (most már 2 éve) elkezdtünk. 2010 nyarára tervezzük a Tha GanG of Zone74 - RadioZone albumot. 2009 nyarán álltam neki saját kislemezemnek, és még sulikezdésre sikerült is befejezni. Minőségre nem a legjobb, mert nem a legjobb cuccokkal vettem fel (mint egyik zenénket sem), de indulásnak jó lett szerintem. Amúgy sem azért csináltam, hogy másnak megfeleljen, hanem, mert én jól szórakoztam vele. Nekem ez többet ér, mint hogy a diszkóban flesseljek éjjel-nappal... 2010ben tervezem új, ezúttal már nagylemezem Underground G.A.N.G.$.T.A. 4 LIFE címmel, melyben szeretném nagyközönség elé tárni gondolkodásmódom. Ha már itt vagyunk: ami alap nálam, hogy ahhoz, hogy megértsd mi folyik körülötted, ahhoz azt meg kell azt értened. Enélkül alakulnak ki a tévképzetek, és az egész végére te is egy leszel az irányítható birkák közül, mint ahogy anno Hitler is megírta azt a Májnkámpfban...

Amit szeretek:

- rap

- programozás: ezzel szeretnék foglalkozni később

- egyenes emberek, ha gondod van akkor értelmes módon mond meg

- a hazám: bár nem vagyok turbómagyar, de szeretem a hazám. tudom, hogy ez ma már nem trendi dolog, mer "szar ez az ország", de ide születtem, itt élek, és valószínűleg itt is fogok elhalálozni. Valami tiszteletet amúgy is illik mutatni, de ha már ilyen gyönyörű nyelvűnek, ilyen nagy, hosszú történelmű nemzet tagjának születtem, akkor élek ezzel és hódolatom mutatom neki

- barátaim, rokonok, haverok, stb.

- pizza, vizipipa, lazulás

Amit nem:

- a másik sértegetése, nemi, faji, vallási hozzátartozás miatt: nem döntheti el senki, hogy kinek, minek születik, csak azt hogy milyen ember lesz belőle. Aki ezt nem tudja felfogni, annak ásóvan...

- a jelenlegi kormány: akasztanivalók

- most hirtelen nem jut eszembe más, de általános dolgok :D

Hát elsőre ennyi. Később úgyis kiderülnek még dolgok. Yo8 mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://o5msblog.blog.hu/api/trackback/id/tr811841128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása